Farfar

Om det ändå vore ett aprilskämt, men nej, du är verkligen borta nu. Du som alltid har funnits där, ända sedan jag var liten. Du och farmor var alltid vid varandras sida. Stackars henne! Jag önskar att jag hade åkt med i lördags och fått träffa dig en sista gång. Fan, du var ju favoriten.
Jag vet att du har dina tre söner hos dig nu och jag  undrar hur de tar det. Ni har ju alltid varit starka familjen, men vad händer nu?
Jag kommer sakna dig på min 18års dag och på Eriks student. Fan också, varför just nu? Jag ville att du skulle se mer av vad jag åstadkom i livet. Du fick inte vara Loves och Selmas farfar länge, men du fick vara min ock Eriks. Därför är det här så jobbigt. Det känns overkligt.
Vi kommer sakna dig, Pelle!
/Anna

Kommentarer
Postat av: Malin

Min morfar dog för exakt 6 år sedan idag :'(

Beklagar sorgen söt

2009-04-01 @ 10:35:37
URL: http://mmolin.webblogg.se/
Postat av: LoEm

Jag beklagar Anna!

Jag finns här för dig om du vill prata! :)

2009-04-03 @ 15:34:33
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0