Bauwling

Första dagen i skolan efter lovet. Helt okej faktiskt, speciellt eftersom det bar av till bowlinghallen efteråt.
Det var första gången jag bowla sedan sexan eller något och det var precis lika roligt idag.
Jag ställdes mot Emelie och Malin, som jag tror hade bowlat mer än jag innan. I början gick det bra för mig, men sedan gick det sämre (vilket måste bero på att det var fel på klotet eller att huset lutade just då) men sedan gick det bra igen. Haha.
Jag kunde lämna bowlinghallen med tre strikes bakom mig, tre brutna naglar och 25 kr mindre i plånboken, och det var det värt.
Sedan fikade vi och jag är nu hemma och ska ge mig på samhällsrapporten. Wish me luck!
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0