Hälsningar från Hulebäck

Här sitter jag i en unken datasal tillsammans med mina medelklassvänner. Det hade jag i alla fall gjort om jag inte varit så positiv. Så nu sitter jag egentligen här i en välbelyst datasal tillsammans med mina högklassade och välutbildade väninnor.
    Trots att vi har en lång håltimma framför oss ser vi fram emot varenda sekund vi får tillbringa i skolan. Vi har endast idrott och naturkunskap kvar på schemat och själv har jag sett denna dag som en prövning på mitt tålamod. För det första missade jag och min bror bussen i morse, varför vi fick ta oss ända bort till Hindås tågstation för att komma i tid till skolan.
    På historialektionen hade jag lite beslutsångest inför de individuella val som vi skall ha i trean. Jag anser att det icke finns så många sådana kurser som jag skulle vilja studera. Endast engelska C föll mig rätt i smaken, men hamnade sedan även med internationella relationer och rättskunskap.
    Och med detta tackar jag för mig och hoppas på återseende!
   

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, din tönt!

jag är så högklass som man kan bli ^^

2009-02-05 @ 11:54:15
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Malin

¨Våra yper gulliag inlägg e bäst, eller vad säger du min lilla underklassnörd :P <3

2009-02-06 @ 12:59:55
URL: http://mmolin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0