Na na na

Jag måste vara desperat eller bara konstig som faktiskt suttit och pluggat en stund nu, men jag får dåligt samvete varje gång jag tänker på skolan annars.
    Nu är klockan prick tolv och jag är inte det minsta trött än. Ändå har jag varit i stan idag. Det var egentligen meningen att brorsan skulle med istället, men han orkade inte. Vilket inte är särskilt konstigt eftersom han är uppe till halv sex på mornarna...
    Jag trodde att jag och pappa skulle titta in en snabbis hos farmor och farfar medan vi var i stan, men så blev det inte. Istället hamnade vi i en möbelaffär, apoteket och gymgrossisten.
    Jag håller inte så bra ordning på dagarna men vet att två av mina kompisar var på bio idag, och jag kanske borde ha följt med när Malin frågade mig. Annars får jag väl säga att jag inte har gjort något speciellt på lovet. Jag har pluggat och varit ute med Nea, men utöver det har jag suttit och stirrat in i vägen. Men jag har mig själv att skylla.
    Okej, jag har vunnit på S-Smash mot brorsan och Rikard ett par gånger också, men det är inte så mycket att hänga i julgranen med tanke på hur dåliga de är. Haha.
    Nu funderar jag på att sätta på någon snyftarfilm om jag hittar någon bra.
    /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0