Good evening

Av någon anledning har den här dagen gått fruktansvärt långsamt. Kan det bero på att jag själv känner mig så seg?
Möjligen.
Emma fyllde 18 år igår så jag följde med henne, hennes syster och två av hennes kompisar ut.
Först tog de oss till Chez där vi träffade på tre killar från vår skola. Vi anslöt oss till dem och blev kvar ett tag. Därefter fortsatte vi till avenyn i jakt på något ställe där vi kunde dansa, vilket var Emmas absoluta krav! Tyvärr så är det inte lika mycket att välja på en tisdagkväll, men vi hittade tillslut något ställe som jag inte minns namnet på (icke p.g.a. alkoholmässiga skäl). 
Överlag så har jag inga som helst klagomål att komma med! Grattis igen, Emma!!


Kommentarer
Postat av: Malin

hehhe vilka killar från skolan?^^

2009-07-15 @ 23:17:44
URL: http://aboutmaalin.blogg.se/
Postat av: Yemmas

tack igen ;D

Vi får gå ut snart igen :)

2009-07-18 @ 09:54:42
URL: http://yemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0