Vadå sommarlov?

Så har jag tänkt under det här envisa regnandet. Men idag såg det ju riktigt lovande ut, förutom blåsten. Jag hoppas på liknande i morgon så att man kanske kan sola lite. Det blir ju antagligen inte mycket av det när jag åker till Berlin, vilket jag gör redan i övermorgon.
Emma har varit här idag och vi fyllde som vanligt timmarna med prat, och senare med pizza. Ännu en orsak till att jag måste hålla på min policy att jogga varannan morgon. Och hittills har det ju fungerat i alla fall.

Kan dela med mig av en bra låt när jag ändå är i farten.


Något trist melodi kanske men texten ger pluspoäng...
/Anna

Kommentarer
Postat av: Yemmas

jag sa ju att låten var bra :D

Ha det bäst i berlin!



(just det, detta är min nya blogg nu :P)

2009-06-15 @ 23:26:42
URL: http://yemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0