Mer jobb idag

Om en kvart ska jag gå ner till bussen. Jag hoppas att det går snabbare på mässan idag. Igår kom jag hem halv 8 och var helt slut, speciellt i händerna. Men de andra klarade sig igenom det genom att tänka på pengarna, haha. Det får jag nog försöka idag. Tack och lov har jag gott sällskap hela tiden och det blir ju vad man gör det till.
Det är lite problematiskt med historian som ska in i morgon också. Ska i och för sig bara finputsa lite när jag kommer hem, men tänk om jag kommer på massa som jag har glömt.
Aja, jag får sitta uppe tills jag är klar bara. Jag tänker inte lämna in den sent.
Underbart väder förresten! Hoppas ni får en bra dag!
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0