Onsdagkväll

Prov imorgon, jag har pluggat sedan jag kom hem och ett G ska väl vara i sin ordning. Hoppas jag på mer blir jag besviken om jag inte får det, så det är bättre att bli överraskad.
Vädret blir bättre och bättre och jag blir piggare och piggare. Det känns som att jag kan slappna av mer efter den här veckan, även om det inte är så. Först efter påsklovet blir förmodligen skolan lättare.
Det var ett möte om Parisresan igår och jag längtar redan tills jag och franskaklassen ska åka. Jag minns inte datumen, men vi åker i maj, då det är härligt väder i Paris. Jag har bara varit där en gång tidigare, men då var jag inte särskilt gammal och vi var för det mesta på Disneyland. Nu ska vi göra massa annat, bl.a. shoppa, haha.
Nu ska jag nog se på någon film innan jag somnar. God natt!
/Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0