Barn kan vara väldigt smarta

Även om gamla tanter har en väldigt stor anläggning är det slut på mjölkproduktionen.
Håkan, 7 år

Kvinnor består av äggstockar och så tänker de mer.
Siri, 6 år

Musklerna är som små ballonger som är fyllda med spenat.
Lars, 6 år

Syskon är något som man inte ber om men som bara finns. Jag vet egentligen inte vad de är bra för.
Anna, 6 år

När tjejer kommer i puberteten kommer de på att de kan använda killar till olika saker.
Helga, 8 år

Gamla tanter tycker om att se nakna män, de vill bara inte erkänna det när man frågar dem.
Tone, 7 år

Min pappa säger att min mamma är medvetslös när hon handlar kläder.
Marion, 6 år
Familjeplanering är att fortplanta sig med någon. Då måste man stoppa in vissa saker i varandra, men det är helt privat.
Hanna, 8 år

Om man gifter sig måste det vara för att man älskar någon mera än sig själv. Det tror jag inte blir så lätt.
Ellen, 7 år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0