Lite efter...

Eftersom jag inte haft någon större lust att skriva om min långhelg tidigare så gör jag det nu...
Var alltså ledig i fredags och följde därför med 5 andra tjejer från klassen till Sticky i torsdags. Det var första gången Malin var ute så jag tyckte att det var ett måste att följa med.
När vi väl kom in fanns det dessvärre inget ledigt bord. I alla fall inte förrän några killar från Hulebäck hittade plats åt oss.
Så där satt vi ett tag, och Gud vet allt vi pratade om. Senare kom dansen igång och tiden flöt på medan vi förflyttade oss mellan dansgolvet och bordet.
Tillslut försvann killarna och ungefär 20 minuter innan Sticky stängde gick vi också. Vi gick verkligen, eftersom den sista bussen gått var det bara för Malin, Emma och mig att knalla hem till Malin. Men det är inget att klaga på när man är på bra humör och har gott sällskap.

I fredags var jag som sagt ledig, så efter att jag skilts från Malin och Emma gick jag till körskolan och fick riskettan gjord. Sedan har jag världens snällaste pappa som skjutsade mig hem, och därpå använde jag den resterande delen av helgen till att vila upp mig och plugga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0