Regementets dag

Åkte till Skövde garnison igår för att se hur brorsan har det.
De inledde med en ceremoni där bl.a. 1:a och 2:a kompaniet stod uppställda medan regementschefen pratade. Min bror var fanvakt då och jag kände ärligt talat inte igen honom i uniformen. Efter det fick vi gå runt och vi tittade på hans logement, åt i soldathemmet, träffade flera av hans lumparkompisar och tittade på en slags stafett. 
  
Jag fick gå upp kvart i 6 igår tack vare detta och hoppades på att få sova längre idag, men självklart förstör min inre klocka det och jag vaknade klockan 7. Gjorde i alla fall något nyttigt av det genom att gå ut och jogga.
Resten av dagen vet jag inte vad som händer. Jag skulle ha sagt att det blir plugg för hela slanten om jag inte var så säker på att jag inte kommer orka det. Jag skjuter upp det till senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0