Full rulle

När Erik kommer hem och berättar att en lumparkompis ska hit blir det fart på maskineriet. Jag har varit jätteduktig och städat mitt rum (på ett ganska kort och mindre noggrant vis men ändå) och jag har städat av diskbänken plus bardisken. Okej, det är inte jätteduktigt, men lite i alla fall.
För er som har missat det så är det valborg i morgon. Den kommer jag att spendera med ett par tjejer från klassen, och först blir det bowling, sedan middag.
Nästa vecka i skolan är det äckligt mycket att göra. Men, kära vänner, studentmössan är nu i min ägo och snart, väldigt snart är det slut.
Viam inveniam aut faciam! - Latinskt ordspråk. Visste ni förresten att Volvo betyder "jag rullar" på latin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0