Hola!

Jag tänkte passa på att skryta medan jag kan. Jag åker till Las Palmas i morgon! Är borta i en vecka och jag lovar att inte göra något annat än slappa. Jag har inte börjat packa än, men det gör jag så snabbt, och jag har inte känt av någon resfeber än. Det får jag visserligen väldigt sällan. Däremot har jag lite smått ångest inför flygresan. Vilket är ganska underligt i och med att jag inte har haft det sedan jag var väldigt liten.
Hur som helst så kommer jag troligtvis ha många bilder att visa när jag kommer hem. Plus att jag hoppas på att en ordentlig solbränna ska vara på sin plats!
Jag har just varit social med en av brorsans lumparkompisar och dennes flickvän, men nu väntar jag bara på påskmiddagen. Jag ska nog spela lite bf medan jag väntar.
Glad påsk till alla där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0