Låt mig sova

Oh, how wonderful it is to let the world stay out while the dreams fool your head.
Jag älskar att sova. Att krypa ner i en sval säng, dra täcket över huvudet och bara slockna.
Trots detta gick jag upp 05:20 i morse. Varför kan man ju lätt undra då, och jag har inte den blekaste aning. Jag fick dock extra tid till att läsa igenom idrotten och behövde inte vräka i mig frukosten. Jag hann dessutom ta mig tid till att kontrollera att jag hade likadana skor på fötterna och inte ett omaka par. Tro det eller ej men någon gång i ettan eller tvåan lyckades jag komma till skolan med en Adidas Stan Smith på ena foten och en Puma på den andra. Gudskelov var båda vita i alla fall och vännerna fick sig ett gott skratt, liksom jag.
 +  = EPIC FAIL!
Nu ska jag så passande krypa ner i min mysiga sängen. Jag har ett viktigt möte med John Blund!
Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0