Woho!

Jag älskar att Holland klådde Brasilien! Inte bara för att jag tycker om överraskningar, utan också för att Brasilien fulade sig något sjukt när de låg under med 2-1. Matchen mellan Uruguay och Ghana var långt ifrån lika rolig att se på, men straffarna var spännande. 
Jag såg båda matcherna hos Nea medan jag hade en kelsjuk pudel i knät. Men jag har inte bara suttit inne. Jag skaffade mig ett djupt skärsår i foten när jag badade innan dess, plus att jag sprang min vanliga joggingrunda i morse. Efter det är det inte mer än rätt att få slappa resten av dagen.
Nu tänker jag sitta uppe tills jag blir riktigt trött. På så sätt somnar jag så snabbt att jag inte hinner tänka för mycket. Jag har fått låna brorsans spotify medan han är borta så jag har i alla fall något att göra.
Se till att njuta av solen! Vi vet inte hur länge den blir kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0