Remember me?

Nu var det ett tag sedan sist. Jag har inte direkt haft fullt upp men jag har bara inte haft något spännande att skriva om.
Nu kan jag berätta att jag var på Tjörn i helgen med ett par kompisar från klassen. Malin fyllde 19 för inte så längesen och vi fick en chans att fira det i hennes familjs stuga. Eller stuga och stuga förresten. Det var tillräckligt stort för att kallas hus. Eftersom vädret inte var så bra som det kunde ha varit blev det inget första dopp för i år, men det gjorde inte så mycket. Vi kom ändå ner till centrum och promenerade längs den hamn som högst troligt är fullpackad när säsongen väl kommer i gång. Jag skulle vilja åka dit igen då. Det var den slags miljö som tilltalar mig. Förmodligen beroende på alla mina somrar på Gotland.
 Hursomhelst så hade vi kul trots vädret. Vi lät radion stå på hög volym, spelade och unnade oss massa onyttigt. Jag och Malin gick åtminstone ut och sprang 6 km på lördagsmorgonen så jag hade ingen anledning att ha dåligt samvete.
Det var synd att vi inte kunde stanna där längre, men nu planerar vi att åka till Emelies stuga i Värmland efter att betygen har satts. Allt för att fira att skolan snart är finito!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0