Dagens schema

Jag har haft gruppdiskussion i engelska C och måste nu vänta en timma innan ordkunskapen börjar. Sedan måste jag vänta ännu en timma efter den lektionen innan spanskan börjar. Om man bara hade tryckt ihop lektionerna hade jag varit hemma betydligt mycket tidigare, och det behöver jag. I morgon har jag salskrivning (lärarens försköning av ordet prov) i religion B och jag har en del att göra inför det.
Vad som är det lilla ljuset i tillvaron just nu är att jag fortfarande går på den energi som jag tog åt mig i Las Palmas. Allt känns inte så jobbigt längre, och vädret blir ju bara bättre och bättre. Studenten verkar inte alls lika långt borta längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0