Fynddags

Det blir utgång med tjejerna i klassen (minus Malin) i morgon och jag kommer hem idag och har inte den blekaste aning om vad jag ska ha på mig. Jag vet, dagens i-landsproblem. Men så letade jag bland mina väldigt gamla kläder. Jag pratar om högstadie-gamla kläder. Och vad hittar man där? Två par jeans, som dessutom PASSAR. Ett verkligt Halleluja moment för mig.
Jag har en resa till Las Palmas inbokad nu också. Åker under påsklovet så att jag blir lite brun till balen och studenten, till vilka jag inte har börjat förbereda mig än. Det verkar som om man borde det snart med tanke på alla andra som redan skaffat balklänningar och grejer. Herregud, vad är det man behöver? En balklänning, en vit klänning till när vi springer ut och någonting till studentfesten på kvällen. Plus skor till alltihop, och en del betalar säkert för håruppsättning till balen också.
Sen så är det förbannat deprimerande att det inte finns några bra bilder på mig som liten att ha på skylten. Men bilder på brorsan finns det gott om. Där fär man för att man föds sist och föräldrarna redan har tröttnat. Haha!
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0