God fortsättning

Jag hoppas att ni har haft det bra under jul och nyår! Själv har jag ingenting att klaga på! Det var bara jag och min bror som åkte till släkten i år, men det var trevligt i alla fall. Tro det eller ej, men det är skönt att han har haft permis så länge.
Under lovet har jag raderat alla måsten som jag inte vill ha och planerar inte att återanpassa mig till den riktiga dagsrytmen förrän helgen innan skolan börjar. Igår natt t ex så var jag vaken till kl. 6 på morgonen och sov till kl. 11.

Jag älskar snön, jag äter mig tjock på pepparkakor och knäck, jag lyssnar på musik, jag ser på roliga filmer, jag klagar inte på kylan, jag storstädar mitt rum, jag skriver, jag ska på filmkväll i Örgryte, jag gör vad som helst bara jag slipper tänka på vad som komma skall.
Lovet leker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0