Why sing when there's no music?

Hjälp! Min mp3 har börjat krångla. Ska allt som kräver tekniskt kunnande plötsligt paja för mig? Inte nog med att min dator är paj och jag bara kan lyssna på musik från youtube på den här datorn. Ska jag inte kunna lyssna på musik när jag åker till skolan, tränar eller städar nu heller? Utan musik skulle allt bli sååå mycket tråkigare, och mina öron skulle säkert börja strejka. Får de inte lyssna på musik kommer jag att vara döv tills de får det.
Nej. Här gäller det att vara positiv. Mitt nyårslöfte var ju faktiskt att bli gladare och här ser jag ett fantastiskt bra tillfälle att utnyttja det. Grattis till mig! Mp3:n kommer att börja fungera igen. Det är jag säker på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0