Min lediga dag

Fråga mig inte varför jag gick upp klockan åtta i morse min lediga måndag. I och för sig resulterade det i att jag blev klar med samhällsrapporten snabbt och kunde göra annat. Detta "annat" blev att sola, läsa, laga mat och slippa en massa måsten.
Jag funderar på om jag gick och lade mig tidigt i går eftersom jag var så pigg i morse, men det kunde jag inte ha gjort. Jag hade hittat En officer och en gentleman och såg på den en och en halv gång. Haha. Jag hade nästan glömt hur bra den är.
Det finns inget bättre filmslut i hela värdlshistorien om jag får säga min mening. Kan säkert hitta klippet på youtube och dela med mig, men det känns orättvist. Orättvist mot de stackars själar som aldrig sett filmen, men kanske kommer göra det i framtiden.
/Anna

Kommentarer
Postat av: Emsan

Har aldrig sett den, tycker du synd om mig då!? :P

2009-05-02 @ 16:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0