Min dag idag

Gick upp vid åtta tror jag. Det var egentligen meningen att jag skulle åka med pappa in till stan och plugga lite teori innan min körlektion börja, men jag ändra mig och tog bussen senare istället.
Det gick väldigt lätt att köra idag. Jag fick bara öva på rondeller och köra lite på motorväg, så som vanligt gick lektionen snabbt. Efteråt ändrade jag mina planer igen och tog en promenad till farmor istället för att åka hem.
Nu diskuterar jag körgrejer med Emma som ligger på ungefär samma nivå som jag i vägen mot körkort. Hon är säkert mycket bättre på att köra eftersom hon kört privat mycket mer, men ändå.
Det verkar förresten som att det kommer bli varmare väder nästa vecka. Och det skulle verkligen vara ett bra slut på sommarlovet! Särskilt med tanke på att jag kanske ska till Frillesås på torsdag-fredag nästa vecka.
Hoppas att ni haft en bra dag trots vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0