Särö

Nea smsade mig vid tolvtiden idag och undrade om jag ville följa med till Särö. Självklart vill jag det och packar snabbt innan jag går tvärs över gatan till den väntande bilen.
När vi kommer fram inser jag att jag inte minns senaste gången jag badade i havet. Det måste ha varit på Gotland senaste sommaren jag var där. I vilket fall som helst så var det inte förskräckligt att rynka på näsan åt lukten av tång den här gången heller.
Vi hittade bra platser uppe på berget där vi stekte en hel del i förhoppningar om att inte komma alldeles för bleka tillbaka till skolan. Och trots att vi både anlände till platsen som de bleka inlandsborna och lämnade den som desamma var vi nöjda.
Skicklig som jag är så glömde jag mobilen hemma så jag inte kunde inte ta några fina bilder att dela med mig av. Jag får bidra med en bild på en plats jag vill vara på istället;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0