Take me away

Vädret såg så lovande ut här i morse. Tänkte till och med försöka sola, men inte då. De mörka molnen hopade sig så fort jag kom ut och sedan kom det första monsunregnet. Och det sabbade pretty much hela min dag. Fast just nu har jag precis spelat gamecube med brorsan och hans kompisar. De behövde någon som kunde spöa dem så jag fick ställa upp.
                      

För ovanlighetens skull vaknade jag vid 11 idag men det kommer jag säkerligen inte göra i morgon. Eftersom jag ska jogga kommer min inre klocka ställa in sig på det. Synd att det inte är lika lätt att gå upp tidigt när det är skola.
För övrigt så avskyr jag att solen redan har gett upp. Det verkar så i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Yemmas

Du var och körde idag va?

Jag orkade inte, så jag avbokade min tid ^^

2009-07-23 @ 17:04:07
URL: http://yemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0