Frrrrrredag

Det har varit en väldigt lätt dag att handskas med måste jag säga. I skolan var alla i stort sett lika trötta, något som märktes vid de många goda skratt man fick för bara några småsaker. Men varför gäspa när man kan skratta? Min bror har kommit hem från "kriget" och jag kände mig lite huslig och lagade mat till honom. Våra föräldrar for till Spanien i morse så vi får ju reda oss själva nu.
Jag har märkt att det ligger ett lik i vardagsrummet på nedervåningen igen också. Detta tack vare att katterna hellre leker med mössen de tar in istället för att döda dem. På så sätt smiter de in under en bokhylla eller en soffa tillslut och glöms bort, tills vi börjar känna lukten. Inte särskilt mysigt så jag får leta upp kadavret i morgon och slänga ut det.
Resten av kvällen kommer förmodligen spenderas här framför datorn eller om jag förflyttar mig till TV:n, dock i det övre vardagsrummet med tanke på omständigheterna... I morgon har jag inte mer inplanerat än min morgonjogg och att leta lik som sagt, men på söndag blir det roligare!
Ha det!


Kommentarer
Postat av: Malin

hahha vi e bäst, små saker och trötta dagar <3

2009-10-23 @ 21:49:47
URL: http://aboutmaalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0