Tic, tac, tic tac...

Nog flyter skoldagarna på, sakta men säkert. Jag kom till skolan tidigare idag än vad jag egentligen behövde och det känns väl lite lagom duktigt. Fick pluggat en massa i alla fall. 
Nu har jag bara haft religionsförhör, som det gick väldigt bra på, och nu har jag bara kvar lite projektarbetstid och spanska.
I vanliga fall längtar man ju efter helgen, men nu är jag tveksam... Har att plugga:
- Rättskunskap.
- Religion.
- Spanska.
- Engelska.
Och säkert något mer som jag inte kan komma på just nu. Vi får väl se hur det går nästa vecka. Det ser ut att bli flera helvetesveckor i rad nu, då lärarna bara kastar saker över oss.
Men klagar gör jag absolut inte. Nej, nej, det kunde ju vara betydligt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0