Hej, det är jag igen

Jag tänker inte be om ursäkt för att jag inte har skrivit här på ett tag eftersom det kommer fortsätta vara dåligt med det. Men jag lever!
Skolan har satt fart på riktigt nu med projektarbete, prov och allt annat trevligt som följer. Idag var jag och min projektgrupp inne i stan och intervjuade, och tro det eller ej men jag börjar bli riktigt engagerad i det här. Jag är inte lika skoltrött som i tvåan heller, tack och lov.
Här hemma är jag fortfarande ensambarn på vardagarna. Brorsan ligger i fält hela veckan, men kommer i alla fall hem till sin födelsedag på lördag.
Frågan är vem som har roligast. Han som kryper runt i leran eller jag som begravs i skolböckerna?
Jag skulle faktiskt tippa på honom.
Nu känner jag att huvudvärken börjar fall in. Har inte ätit ordentligt sen frukost och misstänker att det har med saken att göra. Jag ska ordna något efter att jag skrivit klart veckans loggbok till min handledare i projektarbetet.
Vi ses när vi ses!


Kommentarer
Postat av: Emma

hej tönt

2009-09-18 @ 10:24:44
URL: http://yemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0