God morgon!

En ny månad = Nya möjligheter!
Jag vill att något kul ska hända! Det såg lovande ut när sommaren började, men nu har det tagit stopp. Jag har visserligen en hel del att se fram emot. Jag får besked från högskolan den här månaden, jag åker till Halmstad om några veckor och har hört det rycktas om en trip till Upzone och Särö. Vi får väl se hur mycket av det som blir av. Jag och mina vänner har en tendens att planera mycket utan att få det gjort.
Nu måste jag ut på joggingrundan innan jag fastnar här alldeles för länge!


Kommentarer
Postat av: Sara Louise Holm

Anna trotts att vi inte umgås så mycket vill jag säga att du har mig att prata med om du mår dåligt eller så. Faktum är att jag känner dig och du har väldigt svårt att berätta allt för alla... Men jag tror det är bra om du gör det till någon någon gång så du får ut det.

2010-07-02 @ 15:48:18
URL: http://www.nattstad.se/zaare
Postat av: Emma

Så länge ni faktiskt är på mina idéer så ska vi utföra dem!

Halmstad, utgångar och en sista minuten.

Så leta efter resor sedan på sista minuten, så blir allt bra ;)

2010-07-02 @ 17:38:40
URL: http://yemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0