Lägesrapport

Jag fick just ett samtal från min käre bror som just i detta nu befinner sig i Paris. Tydligen tycker han som jag och gillar människorna där mer än människorna i Berlin.
Idag hade han och de två andra grabbarna besökt Omaha beach och gått barfota i sanden. Så orättvist! När jag har tillräckligt med pengar vill jag också resa runt i Europa. Synd bara att jag inte vet särskilt många som vill se samma saker som jag. Men jag kan alltid åka ensam precis som min pappa gjorde. Det skulle säkert bara vara nyttigt.
Hittills har jag redan varit i Paris, Berlin och London, men det sägs ju att en plats alltid är trevligare att besöka andra gången. Sedan så måste jag få åka till Rom någon gång. Grekland, Irland och Österrike hade inte varit fel heller. Jag har bara varit i Österrike under vintern, men enligt säkrakällor är det inte fy skam på somrarna heller.
Synd att varken tid eller pengar växer på träd! Men mitt liv har ju bara börjat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0