Still going strong

Dagens i-landsproblem: Det kliar på benet och jag har målat naglarna. Men problem är till för att lösas och spagettigaffeln gjorde ingen större nytta i sin låda just nu i vilket fall!
Jaha, vad händer just nu här i Hindås? Jag var ute och sprang förut trots värmen, dock bara 2,5:an. För att jag ska ge mig ut på femman får det antingen vara morgon eller kväll. Den vägrar jag springa i sommarhettan.
Jag kom hem från Halmstad i söndags. Det var fantastiskt lyckat! Det är en fin stad som fullkomligt kryllade av brunbrända sommargäster. Vi träffade på allt ifrån skåningar till stockholmare, och när vi låg och stekte på Tylösand tyckte jag mig även höra den kära göteborgskan. Den slår allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0