Upzone

Jag var i Borås i onsdags med några kompisar och prövade på Upzone. De andra hade redan varit där men det var första gången för mig, och det var sjukt roligt! Definitivt något jag kan rekommendera!
Upzone går ut på att man ska klara olika hinder högt uppe bland träden, medan man är ordentligt fasthakad naturligtvis. Det finns fem banor om jag inte minns helt fel. Den ena svårare än den andra.
Vi hann med alla, men fyyy va läskig den sista banan var! Där ingick t ex en linbana som kastade in en i ett nät och en balansgång utan något mer att hålla i än en slags trapets. Låt mig dessutom tillägga att vissa av den här banans hinder var 11 meter över marken. 
Checka bilder och annat på: http://www.upzone.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0