Det knallar och går!

Mycket har hänt sedan jag senast skrev här. Men man ska hålla sig till nuet, inte sant?
Jag och pappa lämnade av brorsan i stan idag. Han ska ut i Europa och tågluffa i en månad. Jag får alltså vara något av ett ensambarn ett bra tag till trots att han har muckat nyss.
Vi åkte till farmor efteråt, och jag fick en klump i magen när jag såg henne klippa sönder farfars pass. Ändå har det gått mer än ett år nu. Det där med att leva i nuet fungerar kanske inte alltid.
Filmen Deep impact går på TV nu och det verkar som att min katt tycker att den är oerhört intressant. Hon sitter och stirrar upp på skärmen medan svansen sveper lekfullt bakom henne då och då. Det är bra att hon sitter där. Bättre än att hon hårar en massa i min säng, plus att hon gärna dreglar. Jag kunde lika gärna ha haft en hundvalp i sängen, något jag gärna vill ha någon gång i framtiden.
Ha det bäst så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0