Studiedag

Jag var inne i stan med tjejerna idag och hittade en otroligt fin balklänning. Jag har inte införskaffat den riktigt än men hoppas på att åka dit och hämta den i helgen. Jag kommer inte visa den här på bloggen innan balen men jag kan i alla fall avslöja att den är röd (Surprise?).
När jag kom hem hade jag tänkt att sätta mig och plugga. Det är bara det att jag inte vill göra det längre förrän jag känner mig tvingad. Jag tror att jag behöver all ledig tid som jag kan få. Min mage fungerar inte som den ska och jag märkte förut att jag har tappat hår vid sidan av pannan. Det behöver inte bero på stress men vad det än är så känns det inget vidare.
Tack och lov att jag har Spanien att se fram emot! Bara fem veckor kvar (tror jag).
Nästa inlägg kommer bli roligare, det lovar jag! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0