Tänker, tänker och...

Snacka om frustration!
Idag och hela nästa vecka är jag ledig för att kunna skriva på en examinationsuppgift, och det är så läskigt svårt. Inte själva innehållet, det ska jag säkert kunna fixa, men att kunna få ner allt på pappret. Jag tror att min prestationsångest har låst mig på något sätt. Det är tur att man har så lång tid på sig! Jag är liksom inte van vid att skriva som en kall akademiker. För mig brukar det mer handla om humorristiska dialoger och känslor.
Men det får gå. Jag lyckades ju alltid på gymnasiet, fast det var väl inte riktigt samma höga nivå. Hur som helst, det gäller bara att börja och sedan får vi hoppas att det flyter på som det ska!
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0