Äntligen frisk!

Vilken frihet! Känner inget halsont längre och kan köra Fran senare när jag har smällt frukosten. Får eventuellt gå ut och skotta senare också om inte brorsan bestämmer sig för att gå upp innan kl 1.
2011, hallå! Känner ingen större skillnad visserligen eftersom jag inte hade något nyårslöfte i år heller. Annars brukar det ju vara att man ska sluta äta godis eller börja träna, men det har jag redan gjort. I alla fall det sistnämnda ;P
Jag sover mycket bättre och längre på nätterna nu, men ibland (som i går kväll) behövde jag ha tv:n på sleep för att få somna till röster så att jag inte börjar fundera på några dumma saker som bara gör mig stressad. Nästa tenta och sådana grejer. Jag har märkt att Sound of music är ett väldigt effektivt sömnmedel! Fast å andra sidan fungerar några skottsalvor från Band of brothers också rätt så bra.
Ska svita om nu. Fran var det ju...
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0